torsdag 11 juli 2013

Dagen som gått

En ledig dag har gått och nu sitter jag här mitt i natten och försöker knåpa ihop ett litet inlägg. :) 
Idag (ok, igår) har vi mest bara tagit det lugnt. Började med en rejäl sovmorgon. Var iväg och handlade lite på förmiddagen, åt spaghetti&köttfärssås till lunch och efter maten tog vi en cykeltur ner till mitt jobb. Där var det "sommarcafé" idag kl 14 och det var lite djur där att titta och klappa på. Det var jättekul! Söta kaniner, några ankor och två urgulliga getter. Tama getter!! Jag tror att både jag och Stina blev lite sugna på att skaffa ett par såna... ;) Jag tror det skulle passa jättebra här på baksidan, slipper jag ju klippa gräset. Får ta upp det på nästa möte med bostadsrättsföreningen. 
Eftermiddagen spenderade vi ute på altanen och i solstolen. Och kvällen har jag spenderat i telefon med mina goaste damer. 
Sådär, nu vet ni exakt vad jag har gjort idag. Ifall det motförmodan var någon som undrade.

Imorgon kommer världens finaste vovve hit. Vi ska vara barnvakt ett tag och det ska bli sååå kul! :) Mer om det imorgon. Nu ska jag sova. Puss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar