måndag 8 juli 2013

BRA kväll!!




Precis såhär trött, rödögd och opepp var jag efter jobbet i eftermiddags när jag kom hem. 
Men min finaste Anna kom hit och livade upp stämningen betydligt! En långPW i eftermiddagssolen, kebabsallad och en jäkla massa skitprat blev det och det var fantastiskt! 
Inte ofta vi får någon kvalitetstid tillsammans utan barnen direkt, så det var guld värt! ❤


 Stina är hos mina föräldrar nu och ska sova över där tills imorgon. Jag jobbar imorgon igen och hon har ju sommarlov redan, så jag tyckte det var bättre att hon fick sova där ikväll. Och det tyckte nog hon också... ;)

Igår var det typ sommarens varmaste och finaste dag. Vi spenderade dagen ute- cyklade, solade åt mat på altanen och låg och läste på filten i skuggan.





Matkoma :)



Kaffe och min favvoglass!

Nu ska jag sova, är riktigt skittrött! Puss på Er! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar