söndag 23 juni 2013

Semesterplaner

Idag är det en månad kvar till min efterlängtade semester. Stina och jag har gjort en lista på allt det som vi ska göra, men eftersom hon också ska vara en hel del hos sin pappa för första gången den här sommaren så kommer jag att bli ensam ganska mycket. Så nu ska jag ladda för en jäkla massa egentid! Fattar inte riktigt hur det ska gå, eftersom jag aldrig varit ifrån min dotter mer än 3 dagar i sträck förut...
Så jag tror att det är läge att beställa lite böcker. ;)


Jag älskar att läsa, men har sällan tid. Men i sommar vore det väl fasen om jag inte skulle hinna med en pocket eller två. 

Nu har vi just ätit lunch och jag ska fixa håret, sen drar vi ner till mamma&pappa. Det bjuds tydligen på mat och dryck där idag igen.... ;) Jag återkommer! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar