lördag 29 juni 2013

Rastar

Just nu är jag hemma på rast och hänger lite med fästingsamlaren nr.1 (läs: katten) här i sängen. Jag börjar igen vid 16 och hade väl egentligen tänkt göra lite nytta under den 1,5 timmen som jag är ledig, men det var mycket bättre att ligga här och slappa... ;) Jag är ju trots allt ledig hela dagen imorgon, så jag hinner nog göra nåt vettigt då, förhoppningsvis. Ingen vila, bara ös!!


Nu ska jag äta en smörgås, har inte ätit nån lunch än, och sen blir det nog en powernap innan jag återgår. HörsHej! ❤

2 kommentarer:

  1. haha usch fästingar är inte kul! som tur är finns det inte så många här uppe =) så fint du gjort i bloggen då! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää, fy vilka onödiga skitdjur!! Har plockat hur många som helst redan.... :/
      Tycker du?! Va kul! Mm, är ganska nöjd själv faktiskt. ;p

      Radera