tisdag 18 juni 2013

HEJ!!

Nu var det ett bra tag sen sist! Jag har väl egentligen inte så mycket att skylla på, jag har helt enkelt inte haft tid och lust att blogga. Men nu blev jag lite sugen igen... :) Börjar med att bildbomba Er lite.
Dagens frukost ute på altanen


Vid simskolan


Glass&kaffe på Wienerkonditoriet igår


Gårdagens superfrulle


Söndagens somriga efterrätt


Ja, nu är det verkligen sommar. Jag har börjat längta sjukt mycket efter semestern, men det är några veckor kvar. Jag börjar min semester 22/7, så jag får härda ut ett tag till. Tyvärr så blev min semester inte alls vad jag hade tänkt mej, men det är som det är. Jag fixar nog det också! ;)

Så, vad kan ha hänt under den här tiden som bloggen stått still då?!
Hmm...

Mamma har fyllt 50 år och fick världens sötaste lilla hundvalp i födelsedagspresent.
Jag har varit ute och raggat i caben med bästaste Emmy, under "förstaKolsnäskvällen".
Det har varit sommarfest och avslutning på Stinas dagis.
Jag har snosat på en 1 vecka gammal bebis. ❤
Min bästaste bästis har lämnat mej och åkt till Kroatien.
Jag har varit på Strandcafféet med mina arbetskamrater och ätit middag.
Stina har börjat på fritids och simskolan.

Jaa, det är väl typ det som har hänt. Typ. ;)

Ska ärligt försöka att bli lite bättre på att blogga igen. Men jag lovar inget.
Puss på Er! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar