söndag 30 juni 2013

Klyscha

Här ligger jag nu i mitt sovrum och lyssnar på när lillskruttan andas lugnt bredvid mej i sängen. Vilken lycka!
Hon har haft pappahelg och kom hem i eftermiddags. Underlig (men härlig) känsla när hon kommer hem och allt känns komplett igen. Allt är som det ska och jag känner mej hel.
Jag vet, superklyschigt, men så är det.

Vi har haft en skön eftermiddag i soffan. Ätit gott och sett på tv. Tyvärr så hade Barnkanalen gått upp i rök under helgen (??) så hon fick kolla barnprogram på paddan istället... Och äta chokladpudding! :)

Nu ska jag försöka sova lite. Imorgon kallar jobbet igen och efter det ska jag ta med mej Stina och hennes kompis Indra ner på byn. Tänkte köpa glass och hänga i lekparken. :) Så nu håller vi alla tummar för lite SOL!
Puss&Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar