onsdag 19 juni 2013

Godmorgon!

Här sitter jag i godan ro (hmm, det har jag nog aldrig skrivit förut.. :) ) och dricker kaffe vid köksbordet. Egentligen skulle jag vara på jobbet just nu, men Stina vaknade vid 05 med 40,3 i feber så det var bara att ringa runt till jobb och fritids. Så nu är vi bara hemma och tar det lugnt. Lillskruttan är lite piggare nu, efter Alvedon, och ligger i soffan. Och jag passar på att sitta här. :)
Jag gissar på att vi får vara hemma imorgon också, och det kanske är lika bra. Vi har en dejt med Emelie och barnen imorgon eftermiddag, så jag hoppas verkligen att hon är frisk då.

Min frukost


Nu ska jag sätta på en tvätt, sen får det nog bli lite mer kaffe ute på altanen. 
Solen strålar!!! :)
Puss ❤

2 kommentarer:

  1. Lite skönt med vabb:)
    Vilde vaknade också med feber...
    Vi får krya på våra små!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är faktiskt lite skönt :) Får passa på att njuta av solen.
    Hoppas Ni får en bra dag, trots feber. Kram!

    SvaraRadera