torsdag 27 juni 2013

Fix

Igår var jag till Ikea. Där köpte jag en ny hylla till sovrummet och det blev riktigt bra, eller hur?! :) Men när den var installerad och klar så insåg jag att min gamla golvspegel i sovrummet (förövrigt också från Ikea) inte alls passade in. Så imorse, efter att lämnat lillskrutt på simskolan så åkte jag och köpte sprejfärg och sprejade spegelramen i silver. Det blev sjukt bra!

Före


Efter


Efter






Jag är verkligen supernöjd och det ska bli ett nöje att rensa, städa och fixa här i sovrummet imorgon. Skönt att äntligen få ett sovrum att vara stolt över... Det har mest fungerat som förvaring nu ett tag och inte alls varit särskilt mysigt. Men nu ska det bli ändring på det! :)

Men godnatt på Er nu, det var ju dit jag skulle komma. 
Puss ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar