tisdag 21 maj 2013

Tystnad

Det här går ju inte. Såhär tyst har det inte varit här i bloggen på väldigt länge! Men det är så himla mycket annat hela tiden. Inte jobbiga saker, det är inte det jag menar, utan det har bara varit mycket ett tag. Men den hör veckan har jag tagit semester och det känns underbart! Tyvärr så är det väl inte så mycket lugnare för det.... ;)
Igår var vi iväg och fick katten kastrerad. Skönt att äntligen ha det avklarat, och det gick jättebra. Jag började även med att tvätta och slipa altantaket igår. Eller ja, jag här tagit bort det gamla plasttaket och nu ska det målas innan det nya taket ska upp. Men det regnade nästan hela dagen igår, så jag fick ju inte så mycket gjort tyvärr. Förhoppningsvis blir det bättre idag. :) Vi ska åka ner till mamma nu snart och låna en stege. Jag ska bara dricka upp kaffet och hoppa i kläderna. ;)

Men nu ska jag försöka bli lite bättre på att blogga!
Jag lovar, Emelie! ;)


Godmorgon ❤

1 kommentar: