söndag 7 april 2013

Söndagsinlägg...

Söndag o ny vecka framför oss. Hur känns det då? Jodå, det känns väl ok. Det bästa utav allt är att nu är min lilla Stina hemma igen o nu väntar två härliga veckor tillsammans med henne innan det är dax för pappahelg igen. Jag hoppas att tiden går riktigt långsamt nu! ❤
Jobbhelgen är avklarad, bara morgondagen kvar att jobba innan det blir en ledig dag. Imorgon ska jag dessutom på en föreläsning på eftermiddagen så det blir en lång dag. Men det blir roligt för lillskrutt att vara på dagis hela dagen lång, eftersom hon varit ledig i fem dagar.
 Vi har inga större planer under veckan, men jag har några vänner som jag måste se till att få en dejt med snarast. Det är så fullt upp jämt o jag hinner inte träffa alla jag vill. Men på tisdag ska jag i alla fall försöka hitta på nåt med bästa AnnaA! Det var alldeles för längesen vi sågs nu... Och så måste jag ringa Linda oxå under veckan.
Dessutom ska jag ringa min terapeut imorgon o se om hon har nån tid åt mej, eftersom jag fick ställa in mitt förra möte. (Jag tycker inte att det är något konstigt att gå o prata med någon o skäms inte alls över att erkänna det. Jag tror att det är något som många skulle må bättre av. :) )

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag äntligen fått lite tid att baka bröd. Det var jättelängesen jag bakade matbröd o det är något som både jag o Stina gärna vill att det finns hemma. Jag är ingen smörgåsmänniska, jag äter hellre knäckebröd eller min favorit- finncrisp. Men det finns ju inget som slår en hembakad dinkelfralla! Mums! ;) Så nu längtar jag redan efter tisdagens lediga långfrulle.

Nu ropar sängen på mej o jag längtar efter att få krypa ner där bredvid min lilla älskling! Kattskrället ligger bredvid mej här i soffan o sover, men det dröjer sällan lång stund innan oxå kommer o myser ner sig med oss i dubbelsängen. Mysgrisen! :)

Avslutar väl det här fantastiskt tråkiga inlägget med ett citat såhär på kvällskvisten o önskar Er en god natt! Puss


"Du måste genom vintern om du vill se sommaren igen"
Ulf Lundell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar