onsdag 10 april 2013

Sen kväll

Som vanligt är jag vaken alldeles för länge o har en massa onödig energi såhär på nattkröken.. Nu har jag precis tagit tag i tvätthögen, plockat in disken o rensat lite i hallen. Det är ju toppen att det blir gjort, men det kunde ju ske liiite tidigare på dygnet! Jag inser såklart att det beror mycket på att det blir lite för lite motion nuförtiden, men de här senaste dagarna har det varit något bättre med det. 
Igår tog jag årets första löptur/powerwalk. 
Det går ju lite lättare nu när Stina kan cykla o vi kan ge oss ut tillsammans, men jag kan erkänna att det var en näradödenupplevelse...

20 minuter intervall o jag flåsade som en höggravid flodhäst med astma.

Men, va fasen- det var en början i alla fall! :) Idag blev det en powerwalk ner till min mormor&morfar. Med andra ord; Beach 2023 - here I come!


Bjuder på en bild på mina godingar från gårdagens soffmys. ❤

Puss&GoNatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar