lördag 13 april 2013

Bra helg!


Nu är vi hemma igen efter 2 ganska intensiva dagar. Efter lite jobb/dagis o ett möte åkte vi igår till Fagerås o bästa familjen Johansson/Nilsson. Där blev vi bjudna på god middag o fredagsmys. På kvällen satt vi o såg på film med barnen tills det var dax för dom att hoppa i säng. När alla tre barnen låg i varsin säng så drack Anna o jag lite vin, pratade en massa o hade mysigt till långt in på natten! Idag tog vi det först lugnt på morgonen, åt frukost i lugn o ro med alla barnen. Efter det så packade vi in oss i bilen o tog en tur till Ö&B. Där shoppade vi lite innan det var dax för lunch. Anna o Stefan bjöd oss på lunch hemma o efter det drog Stina o jag hemåt. Väl hemma bakade jag en chokladtårta o sen åkte vi ner till min mormor&morfar. Där bjöds det på en ganska försenad påskmiddag o oj, va mycket god mat vi fick! Lillskruttan målade ägg o härjade runt med sin morfar, som oxå var där. Det var en riktigt trevlig kväll!
Jag har precis plockat undan i köket o packat upp det vi handlade. Så nu var det helt underbart att krypa upp i soffan! Borta bra men hemma bäst!!
Jag återkommer imorgon! Puss på Er! ❤
Jag i bilen, Stina målar ägg, massa god påskmat & mitt bidrag till middagen-Tårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar