lördag 6 april 2013

Ångest och gårdagen

Herregud, vilken natt! Jag har aldrig drömt så mycket mardrömmar nån gång förut.... Så fort jag la ihop ögonen så kom mardrömmarna o var jag vaken så blev jag paranoid, hörde en massa konstiga ljud o var tvungen att gå upp o kolla att dörren var låst, att det inte stod nån okänd bil utanför o försäkra mej om att närmaste grannen var hemma ( alltså, kolla så att hennes bil stod där den brukar). Nej, usch, vilken hemsk natt! Tyvärr så blev inte morgonen så himlamycket bättre, eftersom jag vaknade med världens ångest. Men nu har jag tagit en promenad i 40 minuter i morgonsolen o rensat tankarna, så nu känns det mycket bättre. Och nu sitter jag här i mitt älskade kök o dricker kaffe.

Nog om detta nu!

Igår var vi hem till min finfina vän Emmy o åt lunch, fikade, lekte med alla djuren o tittade på dom underbart söta kalvarna. Den ena kalven var ju bara en dag gammal när vi var där o den var alldeles vinglig o söt. :) Det var soligt o varmt igår, så vi satt ute på soldäcket o hade mysigt.







Stina lekte med Elis o njöt av vårvärmen




Nu ska jag hoppa i duschen. I eftermiddag väntar en kvällstur på jobbet.
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar