lördag 16 mars 2013

Utvärdering

Ok. Nu har jag testat det här med att lägga ut en bild i timmen... Det var riktigt kul faktiskt! :)
Jag hoppas att det var lika kul för Er??! ;)
Ni har fått följa oss under dagen, jag har bara lagt upp just nu- bilder. Och hittills idag så är det ca 200 st som varit in o kikat här ( ja, alltså, det har inte varit 200 olika besökare, utan 200 som varit in o läst under dagen... Ni fattar vá? :) ) så nu skulle jag vara mer än glad om ni har lust att hjälpa mej utvärdera detta....

Har det varit kul?
Ska jag göra det igen?

Dessutom så är det ju jättekul med kommentarer! :) De senaste veckorna så är det superdupermånga som kikar in på min blogg, typ 150 st om dagen, men det skulle ju vara kul å veta vilka Ni är!
De allra flesta som bloggar skriver att de bara har bloggen för sin egen skull, har den bara för att kunna skriva för sig själv. Och visst, jag älskar min blogg just för att jag kan skriva av mej om nåt är jobbigt, förstärka allt som är bra för att stärka mej själv o skriva för att jag mår så bra av det.
Men, hur det än är så vill jag ju såklart att någon skall läsa!!! Det erkänner jag. Annars kan man lika gärna öppna ett word-dokument eller köpa en dagbok, o skriva där. Så det så.

Tack för att ni läser & jag hoppas att ni har en fantastisk helg! 
Puss

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Kan nog vara min dator som är boven till att öka dina siffror,ibland när jag går in på din blogg så öppnar den hur många sidor som helst?! bla igår och för några veckor sen.. vet inte varför det blir så,men nu vet du iaf :-)Mvh: Malin

    SvaraRadera
  2. Men, va tusan, nu ska du inte förstöra det här för mej- det är visst supermånga som är in o läser!! :-) Haha!
    Nä, jag förstår att det är några som är in flera gånger om dagen o så.. :-)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Haha, det va inte meningen! Tack detsamma :-)

    SvaraRadera