lördag 9 mars 2013

God morgon....

..eller nåt.
Den här natten har varit den värsta på länge. När jag tittade på klockan sista gången i natt så var den 03.53.
Om du som läser nu är en sån person som aldrig någonsin får ångest så vill jag bara säga grattis!

Nu har jag dukat fram lite fin frukost o försöker låtsas att allt är tippetoppen, vilket faktiskt brukar fungera ganska bra. Jag har dessutom städat undan ordentligt innan jag satte mej här i soffan, för att dämpa ångesten så mycket som möjligt... :)
Efter frukost ska jag duscha o göra mej iordning. För visst känns allt lite bättre när man är nyduschad, sminkad o fräsch??!! ;)

Finfrulle

2 kommentarer:

  1. Hoppas ångesten är övergående och att du mår bättre!!
    Med vänlig hälsning, Marie

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, Marie! Jag blev ju genast på mycket bättre humör, bara av att se din kommentar. :)

    SvaraRadera