fredag 29 mars 2013

Fredag

Nu är denna långa fredag snart slut.
Vad har Ni gjort idag? 
Själv så har jag inte gjort något särskilt idag, mest bara varit hemma o tagit det lugnt (som alla andra dagar under den här vab-veckan). Jag målade lillskruttan till påskkärring på förmiddagen o tog lite fina bilder på henne, till Instagram, Facebook o för att kunna skicka några mail till släktingar som vi inte kan träffa under påsk. Stina tyckte det var jättekul o struttade runt här hemma med kvasten mellan benen. :) Hon fick sitt påskägg idag oxå. Jag hade väl egentligen tänkt vänta tills imorgon, men jag tyckte det var lika bra att hon fick det idag. Hon är så himla liten o smal o efter ett par dagar med rejäl kräksjuka så har hon inte direkt blivit större, så jag tyckte att hon kunde behöva lite extra godis redan idag. Hon har inte riktigt fått aptiten tillbaka men hon har i alla fall ätit lite idag.
Imorgon ska vi.....ja, vi ska väl inte göra nåt särskilt imorgon heller.... Jävla skit! :( Jag hoppas verkligen att den människan som smittade min lilla älskling har en riktigt jävla tråkig påskhelg! Och, ja, jag är precis så ondskefull. Amen.

Nu ska jag hänga en tvätt, dricka upp sista vinskvätten o sen hoppa ner bredvid min älskling i sängen!
Sweet dreams! ❤





Försökte få med katten på bild. Det gick väl sådär......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar