fredag 8 mars 2013

Fredag....

Det har varit en väldigt bra ledig fredag. Började med badhus o en massa mys där! :) Alltid lika skönt att få plaska runt ett par timmar. När vi kom hem fixade jag soppa o pannkaka, efter Stinas önskemål. Mätta o trötta parkerade vi i soffan o satt där o hade det mysigt innan lillskruttans pappa kom för att hämta henne. Så nu är hon hos honom för pappahelg.
När hon åkt så åkte jag ner o hämtade upp min käre morfar o åkte ner på byn för att hämta ut ett paket. Jag hade beställt en ny mobiltelefon åt honom o ni kan förstå att han blev glad?! :) Min morfar är 80 år o världens piggaste gubbe i sina bästa dar! Han är alltid ute o flänger o är ofta till sommarstugan o grejar, o han behöver verkligen en mobil. Så när hans gamla telefon gett upp (o han var för snål för att köpa en ny) så bestämde jag mej för att fixa en ny åt honom. Nu hoppas jag att han blir nöjd med den! :)
Efter det så kom finaste Emmy hit o vi tog en promenad. Det var superskönt att komma ut en stund! Sen gick vi hem o drack kaffe o pratade om allt viktigt i livet. :) Glad att jag har så fina vänner!! <3

Jaa, det var min fredag det! Hoppas Ni haft en bra dag & att Ni får en härlig helg! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar