onsdag 13 februari 2013

Onsdag


När jag vaknade av väckarklockan imorse så tänkte jag; "ikväll ska jag lägga mej tiiiidigt!"
Och nu sitter jag här i soffan, klockan är 22 o jag kommer antagligen inte att komma isäng än på en timme eller så.... Varför blir det alltid så?! Typiskt. Men imorgon då? Då kanske jag kan lägga mej tidigt?
Apropå morgondagen så är det Alla hjärtansdag imorgon. Det ska bli mysigt! Jag ska jobba på förmiddagen, men sen på eftermiddagen/kvällen blir det mys med min lilla ängel för hela slanten! :)


Idag blir min gudson 5 månader, så om en månad blir han ett halvår o då måste jag nog köpa en liten present... :) Han är i alla fall väldigt nöjd med sin doppresent, så vi får väl se vad jag köper nästa gång. <3

Nu ska jag förbereda lite matlåda, plocka fram kläder till lillfisan (kanske ska vara nåt extra fint när det är Alla hjärtansdag?! :)) o städa undan i köket. Borde nog plocka fram kläder till mej själv oxå, så slipper jag dribbla med det imorgon. Kanske man kan sova nån minut extra istället.... ;)

Hoppas Ni haft en bra onsdag! Puss&GoNa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar