fredag 22 februari 2013

Kväll....

Hjälp, va trött jag blev helt plötsligt! Ska hoppa i säng alldeles strax...
Ikväll har jag pysslat här hemma, homestylat o fixat lite. Hade beställt en ny matta till hallen som jag hämtade ut idag när jag var ner på byn o köpte presenter till lillfisan. Så den har jag lagt ut o fixat lite nytt på den lilla hyllan i hallen (som ni såg i tidigare inlägg). Det blev riktigt bra! :) Det gör så mycket med så lite ibland.
Annars så har jag spenderat nästan hela kvällen i telefon. Först med min bästa Emmy, sen Anna o sist med min moster Ninni. Alltid bra med lite sällskap när man är ensam hemma! ;)
Imorgon väntar en kvällstur på jobbet, vilket innebär lite sovmorgon! Det ska bli skönt. På förmiddagen ska jag försöka börja skriva på ett viktigt mail som jag måste få iväg till på måndag. Inte särskilt roligt, men det är lika bra att passa på o göra allt jobbigt när inte Stina är hemma. Så att jag kan ägna mej helt o hållet åt henne när hon kommer hem på söndageftermiddag! 
Saknar henne redan!!!

Nu blir det kudden! Puss, god natt & tack för att Ni läser! :)

Ps. Måste bara tipsa Er alla om ett riktigt BRA o tänkvärt blogginlägg som är väl värt att läsa! Ni hittar det HÄR under rubriken "Jag beundrar er". Läs det! <3 Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar