tisdag 26 februari 2013

Bra dag!!!


Nu är Stinas födelsedag snart slut o det har varit en jättejättebra dag fylld av kärlek, tårta o presenter! Tyvärr så avslutade hon dagen med 39 graders feber. Lillskruttan! :( Men hon fick lite Alvedon o blev lite piggare efter en film o lite soffhäng efter att gästerna gått. Håller tummarna för att hon vaknar imorgon o är frisk...
Hursomhelst så har hon haft en bra dag o var väldigt nöjd över sina presenter o allt mys. Jag hade blåst upp ballonger o dukat iordning för frukost i köket redan igårkväll. Och lagt på det nya överkastet på hennes säng o placerat mina paket där. Så vi började med att öppna paket i hennes rum innan det var dax för mysfrukost. Till lunch kom min mamma, mormor o morfar. Vi bjöd på tacopaj o sen tårta. :)
På eftermiddagen så kom min moster Ninni hit o vi åt lite mer tårta o öppnade ännu mer paket. Efter det blev det som sagt soffhäng o sen låg vi i sängen o läste i hennes nya sagobok innan hon somnade nöjd o glad!

Jag vill passa på att tacka alla underbara människor som ringt, sms:at eller på annat sätt gratulerat Stina idag! Ni är BÄST!
Tyvärr så kan jag konstatera att den enda som inte hört av sig på lillskruttans födelsedag är hennes pappa.

Nu ska jag krypa ner bredvid världens vackraste 6-åring o hoppas på att hon inte är brännhet...
Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar