onsdag 30 januari 2013

Lediga dagar

Nu sitter jag här i köket, dricker kaffe, lyssnar på en podcast o laddar för ännu en ledig dag. :) Idag är min tredje, o sista, lediga dag den här veckan. Det har varit superskönt med lite ledighet! Men det har varit fullt upp.
I måndags åkte vi hemifrån redan vid halv 8 o styrde mot Fagerås. Där mötte vi upp Anna o Vilmer o fortsatte ner mot Karlstad. Jag hade ett möte med min advokat vid 9 o medans jag var där så tog Anna med sig Stina in till stan o så fort jag var färdig så möttes vi upp i Mitticity. Sen fortsatte vi dagen inne i stan- shoppade, åt lunch, fikade o shoppade lite mer. Det blev en riktig heldag, vi var inte hemma för ens vid 19.
Igår hade vi inga särskilda planer utan tog det lugnt på morgonen o slappade. Men så kom vi på att vi skulle åka till badhuset. Det gjorde vi o det var jätteskönt att plaska runt ett par timmar o svettas lite i bastun. Sen tog vi en sväng förbi affären, köpte med en massa godis o åkte hem o la oss på soffan. Jag somnade som vanligt en stund... ;) Men så fort jag vaknat till igen så åkte vi ner till min mormor&morfar o drack kaffe.
Idag ska vi till Karlstad igen! :) Japp, ni läste rätt. Men det beror bara på att jag redan hade lovat Stina att vi skulle åka till Leklandet idag, innan jag visste att jag var tvungen att åka till Karlstad i måndags. Och i måndags så var det stängt, annars hade vi kunnat slå två flugor i en smäll. Menmen, det gör inte mej något att åka till stan idag igen. Tvärtom, det passar riktigt bra! Jag köpte nämligen en tröja på Bikbok som jag blev helt förälskad i o ångrade jättemycket att jag inte köpte en i varje färg. MEN nu kan jag ju göra det idag!!! (Tack för den insikten, Sara! ;) )

Hmm, jag undrar om ni överhuvudtaget kan läsa det här inlägget....det känns jäkligt luddigt skrivet. Aja, det är ju inte mitt problem! ;) Hah!

Nu ska jag göra mej iordning o packa in barnet i bilen. Återkommer! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar