tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År !!

God fortsättning på det nya året, alla fina bloggläsare! Jag hoppas innerlighet att Ni hade en rolig nyårsafton!! :)

Stina o jag hade en lugn o skön nyårsafton tillsammans med familjen hemma hos min mormor&morfar. Lillfisan var vaken över tolvslaget o vi vakade in det nya året med att skåla o titta på alla fina raketer ute på mormors balkong. Det var mysigt! Finns väl inget bättre än att fira med dom man älskar mest. :)

Den första dagen på det här året har varit riktigt bra. Vi sov till elva, åt mysfrukost i köket, såg på film, tog en promenad i skogen, pysslat med lite nya julklappspysselgrejor o bara umgåtts. Så skönt! Hade gärna fortsatt det nya året i det här lediga tecknet, men imorgon är det back to reality o jobb som gäller igen. På't igen bara!! ;)

Har Ni några nyårslöften?
Vad det gäller nyårslöften för min del så handlar det bara om att göra allt lite bättre, vara så bra jag kan, tycka om mej själv o vara världens bästa mamma. Inget mer o inget mindre.

Nu ska jag fortsätta se på tvn en stund innan jag ska krypa ner bredvid världens bästa. I min nya pyjamas... ;) Puss&GoNatt 

2 kommentarer:

  1. Det va väl fantastiska nyårslöften!
    Det bästa för de bästa i ditt liv. :D

    Jag har lovat mig ett år utan mjöl... Huga
    Mvh Marie

    SvaraRadera
  2. Oj då, Marie- ett år utan mjöl lät som en riktig utmaning! Håller tummarna för att du skall lyckas iaf. :-)

    SvaraRadera