måndag 7 januari 2013

God måndag!

Egentligen har jag inte tid att sitta här, har redan suttit framför iPaden alldeles för länge... Men ett litet inlägg ska jag väl få till! ;)
Jag är ledig idag igen, har tagit ledigt på grund av att dagis är stängt idag. Nu har jag just ätit frukost (lillfisan åt sin framför tvn, när jag duschade) o ska nu göra mej iordning. Jag har bjudit in bästaste Linda på lunch o det ser jag fram emot. :) Det blir spaghetti, köttfärssås, sallad o vitlöksbaguette. Mums!

Ne, nu måste jag sätta fart! Återkommer sen.
Ha en bra dag nu! Puss

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt och det blev jättefint med rosor..Det är fint med rosor. Tänkte jag skulle pynta mitt köksbord med tulpaner idag..

    Ha en bra ledig dag.. Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det gör så mycket med lite blommor. :-)
      Kram/L

      Radera