fredag 4 januari 2013

God kväll i stugan!

Nu har jag just gjort en liten beställning från H&M. Satt o letade efter en klänning till Vilmers kommande dop o hittade den här enkla men fina klänning. Jag tror att den kommer bli superfin! Tänkte ha ett par snygga svarta strumpbyxor till o ett par höga stövlar. Och eftersom den är så enkel så kan jag matcha den med lite snygga accessoarer. :) Och, vet ni vad?! Jag ska bli GUDMOR!!! Det känns superhärligt! :) Ser fram emot sååå mycket.

Vad ska Ni göra i helgen?
Stina o jag är lediga o än så länge så har vi inga särskilda planer...
Vi får väl se vad som erbjuds! ;) Jag vet att lillfisan är sugen på att åka till stan o shoppa, men vi får se. Jag har ju liksom ingen bil, så det är inte bara att dra iväg... Men vi kan ju alltid ta en tur ner på byn. Hursomhelst så ska vi sova läääänge imorgon! Jag behöver en rejäl sovmorgon nu. Jag sover så himla dåligt på nätterna, så det ska bli skönt att slippa ställa klockan på 05.20 ikväll! Eftersom jag sällan somnar före 03.....
Bara att hålla tummarna för att Stina o Tofflan sover länge. :)

Nu ska jag i alla fall plocka ihop hemmet o hoppa i säng. Puss&GoNatt

Ps. EMMY- hoppas Ni får en superdupermysig resa nu!!!!!!! :) All kärlek. Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar