fredag 28 december 2012

Snart nytt

Hej på Er! :)

Hoppas Ni har haft en fin julhelg! Vår jul har varit jättebra o jättedålig. Men det är väl lite så det ska vara?! ;)
Jag återkommer med lite bilder o så, men det får bli i ett annat inlägg.

Hur känner ni inför nyår?
Själv så älskar jag när det kommer ett nytt år o det känns som man får ett nytt liv o en ny chans att göra allt rätt.
Leva nyttigt, börja träna (igen), radera "onödiga" människor ur ditt liv o njuta av allt härligt. Styra in på rätt spår igen. Gå vidare. Erkänn att det låter underbart! :) Och som vanligt så lovar jag mej själv att göra just detta o håller tummarna för att det ska gå.

Nu ska jag nog hälla upp ett litet glas vin o mysa ner mej under filten. Ska bara ringa Anna först. Sen får det blir en tidig kväll, jobbet kallar tidigt imorgon. Jag återkommer! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar