måndag 3 december 2012

Kall måndag

Återigen, dåligt med inlägg under helgen! Menmen, det har ni väl vant er vid vid det här laget?! ;)

Helgen har i alla fall varit ok. Jobb o inte så mycket annat... Även idag har dagen varit fylld av arbete, men imorgon väntar en ledig dag o jag längtar! Det ska bli superskönt o min plan för dagen är att den ska bli toppen. Sovmorgon, julkalendern (ok, jag vet- det går inte ihop eftersom den börjar 7.15...), promenad ner på byn, kondisbesök o presentinköp. En fin kollega till mej ska gå i pension o jag har fått äran att köpa henne en present ifrån arbetslaget o det ska bli kul! Jag har massa bra idéer... :) Och så kanske det blir lite mer julklappar.
Efter det så gissar jag på att det blir att vi myser ner oss under filten i soffan, eftersom det antagligen kommer bli en kall promenad. Idag har termometern visat -16 grader nästan hela dagen tror jag, o imorgon hotar dom med att det ska bli ännu kallare. När jag gick till jobbet imorse var jag helt övertygad om att näsan skulle förfrysas, börja ruttna o lossna innan jag kom fram. Men det gick bra.

Nu ska jag se det sista på Schulmanshow o sen bli det sängen. Hoppas på att kunna sova inatt, efter en helt sömnlös natt igår... Konstigt nog är jag inte särskilt trött. Men det är Tofflan- han ligger bredvid mej här i soffan o snarkar! :)

Tack för att Ni läser så flitigt! <3
Jag återkommer imorgon! Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar