torsdag 22 november 2012

Vanlig torsdag

Måste bara sätta mej en liten stund o andas lite, o passar på att blogga. Det är som vanligt full rulle här hemma. Men jag klagar inte! Det är ju jag som lägger ribban... ;)
Nu har jag i alla fall lämnat barnet, handlat, dammsugit o plockat disken. Kaffe, korvsmörgås o ett par chokladbollar har just åkt ner i min mage o jag är nöjd! :) Jag laddar för en kväll på jobbet. Stina får följa med mej dit ikväll, så slipper jag krångla med barnvakt. Jag tar en rast på jobbet o åker o hämtar henne på dagis senare i eftermiddag.

Nu ska jag sätta på en tvättmaskin, bädda sängarna o vattna blommorna (ni antecknar väl nu, hoppas jag!??!) innan min lilla mamma kommer o hämtar mej. Jag ska låna bilen av henne idag.

Hoppas Ni får en fin torsdag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar