torsdag 15 november 2012

Trött

Hjälp, va trött jag är! Men känner jag mej själv rätt så är det väl ändå ingen idé att gå till sängs än, då ligger jag bara där o vänder o vrider mej... Imorgon är det dax för lillfisan att åka till sin pappa o min jobbhelg drar igång. Ångest på så många sätt.
 Meeen, det är ju faktiskt inte ert problem- eller hur?! ;)

Jag jobbar en dagtur imorgon, till halv två. Direkt efter det ska jag bara hämta lillfisan o sen ska vi ner till BVC för Stinas 5 1/2-års kontroll + vaccination. Hon har laddat hela veckan o det sista hon gjorde innan hon la sig förut var att ta fram fina kläder som hon ska ha på sig när vi ska till syster Birgit. :) Kalasbyxor, jeanskjol o en ny topp. Godingen!
Jag hoppas att det går bra att ta spruta.. När hon tog sist så var hon ju så liten, men det kanske blir lite skillnad nu när hon är större... Vi får väl hur det går, men hon är säkert jätteduktig!

Nu ska jag ta reda på broccolilasagnen som jag gjort, som står o väntar på spisen. Jag tror att den blev riktigt bra faktiskt. Jag har aldrig gjort en lasagne med broccoli förut, men den såg god ut i alla fall. :) Så nu har jag mat för hela helgen! ;)
Jag återkommer imorgon! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar