lördag 3 november 2012

Tråk

Nu ligger jag här i sängen o inser att klockan är långt efter läggdax (eftersom jag ska upp till jobbet imorgon o klockan är ställd på 05.30) men jag måste ju i alla fall försöka få till ett inlägg idag. Eller hur?!
Idag har jag inte gjort många knop.. Jo, på jobbet gjorde jag väl det såklart, men det gills liksom inte... ;) Här hemma har det inte hänt så mycket, trots att jag som vanligt hade tusen planer på vad som skulle göras under min barnlediga helg. Menmen, jag har i alla fall tvätta bort en gigantisk tvätthög o tagit rätt på en massa rena kläder. Jag får väl ta ett stortag med städningen imorgon innan lillfisan kommer hem. För då ska vi bara mysa! :) Håller just nu på att ladda ner en ny app åt henne här i paddan- Hello Kitty pussel! Gissar på att det blir populärt...
Imorgon jobbar jag en dagtur o efter det måste jag passa på att handla lite, eftersom jag har Annas bil här tills på måndag. Slipper jag kånka hem kattsand o cola (ja, man kan väl inte överleva utan cola?? Jag tar inga risker i alla fall.. ;) ) förhand.

Näej, det här blev ju ett förjävla tråkigt inlägg..men jag har inget roligare att komma med ikväll! Sorry.. :)

Nu ska jag sova.

~ Sweet dreams ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar