fredag 30 november 2012

Teknikens under


Gaah! Ibland kan man ju bli koko på tekniken. Hade tänkt bildbomba er här nu, men det går fan inte! Så nu får det bli ett par inlägg på rad istället...

Jag har fortsatt lite med mitt julmys här hemma, så nu är det fina röda ljus i mina ljusstakar på köksbordet o julröda rosor till advent. Blev riktigt fint! :)
Ursäkta den suddiga skärpan...



Men här i vardagsrummet (där jag sitter just nu o myser under filten) har jag valt att vänta lite med allt jultrams. Givetvis har jag satt stjärnan i fönstret, men jag väntar med tomtar o så.
Meeeeen, jag måste nog erkänna att det beror lite (eller mycket....) på det fruktansvärt rosa soffbordet. Och för er som inte vet så måste jag ju berätta att jag inte direkt har valt att ha ett rosa soffbord. Det bara blev så... Och jag har dragit mej för att köpa ett nytt, mycket beroende på att jag hittat något som jag vill ha. Fast nu när jag har haft det här enkla Ikea-bordet sen i somras så börjar jag faktiskt överväga att köpa ett likadant, fast vitt. Det funkar ju faktiskt?! 
Det som däremot inte funkar är min tapet i vardagsrummet! Den måste bort. 
Bara så att ni vet. ;)
Det får bli ett projekt 2013.

Nu ska jag fixa till nästa inlägg. ;) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar