fredag 16 november 2012

Julklappar

Som ni såg på tidigare inlägg så har jag slagit in årets första julklappar o jag är sjukt nöjd! :) De klappar som jag slog in idag var till Stina o en till Edvin (min bästis äldste son). Och efter det så var jag in på en sida o beställde lite mer grejor till Stina, några cd-skivor, så nu känner jag mej faktiskt helt klar med hennes paket. Nu måste jag inte köpa nåt mer till henne i alla fall... ;) Det känns jätteskönt! Jag hittade lite bra talböcker på sidan oxå, som jag funderar på att köpa till pappa i julklapp. Men eftersom jag inte vet särskilt mycket om olika författare o så så ska jag ringa min lillasyster imorgon o fråga om råd innan jag beställer nåt. Hon är ju trots allt kulturskribent o anställd på en stor tidning, så hon har nog lite bättre koll än vad jag har.... :) Och då kan vi ju i så fall köpa något tillsammans.
Det är alltid lika svårt att köpa julisar till mamma&pappa. Dom vill ju inte något o det dom vill ha köpet dom sig själva. Men när jag vet att jag får julklappar utav dom så vill jag ju gärna köpa något i alla fall. Och jag gissar på att dom flesta av er har samma problem?!

Just nu sitter jag här i köket vid iPaden o dricker vin. Jag har just avslutat ett par timmar långt samtal med min bästaste Anna. Det är en jäkla tur att man har så goa vänner att prata med när man har lite långtråkigt på kvällarna... <3
Men nu ska jag ta tag i det gigantiska diskberget på bänken o slänga på en tvättmaskin. Sen tror jag att det är läggdax. Jag ska försöka att ta en morgonpromenad imorgon, passa på när jag ändå är ensam. :)

Hoppas Ni har en fin fredagskväll! 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar