fredag 9 november 2012

Fredag

Även idag gör jag allt för att glömma alla förbaskade hjärnspöken o försöker vara så upptagen som möjligt... Så när jag nu fick en liten stund över (klockan är 18 o det är Bolibompa) passar jag på att blogga lite, bra vá?!
Idag har jag jobbat veckans sista arbetspass o har nu intagit helgmode! Det vill säga; alla värmeljus är tända, mjukbrallan är på o soffläget är ett faktum! ;) Kanske till o med skulle hälla upp ett glas vin??
Som ni såg tidigare så har vi roat oss med att baka idag. Det gillar lillfisan! Ja, jag oxå såklart. Idag fick det bli hastbullar o jag letade faktiskt reda på receptet på min egen blogg! Hah! :) Så om ni blir sugna på att baka dom nån dag så är det bara att söka (här på min bloggsida, alltså) på "snabba bullar" så kommer receptet upp. Det är ett superbra recept o så himla lätt att göra.
Efter att vi bakat, fikat o intagit soffan så kom mamma&pappa förbi med bilen som vi ska låna imorgon när vi ska till Karlstad. Det ska bli sååå kul! Vi längtar nog lika mycket båda två, tror jag, trots att det är en barnfilm vi ska se på bion. ;) Filmen börjar klockan 13, så jag har tänkt att vi ska åka ner på förmiddagen så att vi hinner äta lite lunch o köpa biogodis innan.
Sen så får vi väl se vad lillfisan känner för efter bion.

Nu ska jag slänga på en tvätt o sen parkera bredvid lillfisan i soffan! Ska överväga det där vinglaset oxå... ;) Vi hörs! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar