torsdag 4 oktober 2012

Middag

Har kommit hem efter en mycket trevlig middag hemma hos min mormor&morfar. God mat o gott vin! :)

Gårdagen var riktigt bra. Jag jobbade först på dagen o direkt efter det kom bästa Linda hit. Vi bjöd på lite middag o sen satt vi i köket o drack kaffe. Mys! :) Hon kom med en hel påse äpplen, så nu måste jag jaga lite goa äppel-recept. Tips mottages tacksamt! Kakor, pajer, mos- you name it! Allt är av intresse.

Idag har jag oxå jobbat o efter det bjöd vi min moster, som är här på besök från Jönköping, på fika o hon fick träffa lille Tofflan. Sen tog vi en promenad ner till mormor&morfar.
Imorgon väntar lite extrajobb på marknaden här i byn. Lillfisan får hänga på, o efter det blir det väl att vi går ett par varv o köper lite karameller o så. Det ska bli kul! Speciellt eftersom det verkar bli lite schysst väder. :) På kvällen sen är det dax för Stina att åka till sin pappa, eftersom jag jobbar hela helgen.

Nu ska jag titta färdigt på bak-programmet på tv, sen blir det sängen. Håller tummarna för lite sovmorgon... ;)
Puss&Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar