fredag 28 september 2012

Varning..

Nu måste jag gnälla, o bloggen är alltid ett bra ställe att göra det på... Så det är bara att scrolla förbi detta om ni inte vill bli smittade av min negativa energi.

Jag är så fruktansvärt trött på alla egocentriska människor!
Det är några personer i min krets som bara äter min energi just nu, med sina egotrippade sms, meddelanden o dylikt. Jag är en ganska snäll person som finner mej i det mesta, lyssnar på andras problem o bryr mej om hur andra mår. Men jag blir ärligt förbannad när det utnyttjas!! Jag har oxå känslor. Jag har oxå problem. Jag är oxå ledsen.
Det är inte det att jag inte bryr mej om andras känslor o funderingar, jag bara önskar att jag kunde få samma behandling.
Jag säger inte att det är alla mina vänner som gör så!! Absolut inte. Jag har helt fantastiska vänner som bryr sig om mej på riktigt (o jag älskar er!) men det finns några personer som bara bryter ner mej just nu. Och till er (för jag vet att ni läser) vill jag be er att tänka efter före. Jag lyssnar mer än gärna, men tänk på att jag oxå är en människa med känslor.
Tack för mej.


Känns alltid lite bättre när man fått gnälla av sig! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar