lördag 29 september 2012

Tack! :)

Va Ni är gulliga som läser min blogg så flitigt! Tack! :)
Jag känner mej lite begränsad i mitt skrivande just nu när jag inte har nån dator, men jag försöker kompensera det med mycket bilder...
Vi har haft en superskön lördag idag. Lite shopping, fika på kondiset, födelsedagskalas o massa soffhäng. Jag älskar verkligen mina lediga helger, eftersom jag jobbat varannan helg. Och den här helgen har varit extra bra! :) Men det vill ju gärna bli så när man får umgås med sina bästa vänner. Den hade nog kanske blivit ännu bättre om jag fått följa med min bästaste Emmy ut på kalas ikväll, men det passade dåligt för min del tyvärr..

Nu har jag druckit ett par glas vin o pratat i telefon med Anna. Försöker komma på nåt kul att göra imorgon, men vi får väl se vad vår lediga söndag har att erbjuda! :)
Nu ska jag mysa under filten en stund till, sen krypa ner bredvid goaste lillfisan i sängen. Puss&Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar