fredag 14 september 2012

Natti!

Har precis lagt mej i sängen, lite tidigare än väntat, efter en supertrevlig tjejmiddag med bästa Jojjo o AnnaA. Hade varit kul att gå ut ikväll, men eftersom vi bor i en håla o det inte finns ett skit att gå ut på så får jag nöja mej med en hyfsat tidig kväll o tänka på att jag kommer vara pigg i morgon. ;) Men vi har i alla fall haft en skitmysig kväll!!

Jag hoppas att ni har överseende med att bloggen är skit tråkig just nu! Det beror enbart på att jag inte har nån dator för tillfället.. Men jag ska köpa mej ett gäng trisslotter o hoppas på storkovan, så får det bli en iPad sen. ;) Håll tummarna för mej!!

Men glöm inte att jag finns på Instagram- linda4U heter jag där. Follow me!

Nu ska jag o kattskrället sova! Eller ja....JAG ska det i alla fall.... ;)
GoNatt! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar