torsdag 2 augusti 2012

Uppdatering

God kväll! Har ni det bra?

Det har blivit lite bloggbrist ett par dagar.. Har egentligen inget att skylla på, så jag låter bli. ;)

Igår jobbade jag till tre o direkt efter det kom AnnaA, Charlie o Jessan hit o hälsade på. Jessan visade lite hudvårdsprodukter som hon säljer o vi fikade. Det va en riktigt trevlig eftermiddag! Givetvis kunde jag inte låta bli att beställa ett par produkter, men det återkommer jag om. ;)
Idag har jag jobbat igen o idag var det bästa Lindas tur att komma hit o fikad på eftermiddagen. Vi åkte o slängde en massa kartonger (efter mitt Ikea-besök.. ;) ) o sen följde jag med Linda o handlade. Hon har fruktansvärd foglossning o har så himla ont, stackaren, så jag hjälpte henne att bära varor o så. Ställer gärna upp för mina goa vänner! <3

Nu på kvällen har vi haft lite mys. Ätit varma smörgåsar, druckit cola o hängt i soffan. Nice! :) Nu väntar TRE lediga dagar o det ska bli sååå skönt!! Imorgon ska jag hänga med min fina syster som är här i byn på besök! :) Det ser vi fram emot.
Jag hoppas på att min dator mår lite bättre imorgon, den har varit lite "trött" ett tag. Gör den det så lovar jag att återkomma med bättre inlägg med lite bilder på mitt kök! Så titta in imorgon igen. :) Puss på Dej! NattiNatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar