lördag 25 augusti 2012

Tomt

Heeej!
Det blir väldigt dåligt med inlägg nu när min dator har bestämt sig för att vara död (R.I.P), för det är lite drygt att sitta å knappa på mobilen.... Men nu kände jag att jag måste få skriva av mej lite.

Just nu är det jobbhelg som gäller o idag har jag jobbat 7-15. Efter det åkte jag hem o letade som en liten galning efter mina hörlurar till iPhonen, som jag trodde va helt borta. Men jag hittade dom!! :) Det resulterade i en 8 km lång promenad i eftermiddagssolen. Sååååå skönt!
Nu har jag just ätit en smaskig pasta här i soffan, i min ensamhet. Det är inget roligt alls när inte min lillfis är hemma o jag känner mej verkligen låg just nu. Det blir så tomt. :(
Aaja. Hon kommer ju hem imorgon i alla fall.

Näej, nu ska jag åka ner o köpa cola o godis. Kanske känns bättre sen... ;)
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar