onsdag 15 augusti 2012

GoMorrn!

Här är morgonen i full gång!
Det multitasking på hög nivå som gäller... Jag gör en bulldeg, facebookar, dricker kaffe, serverar frukost, lyssnar på radion o försöker äta frukost själv samtidigt. Phew! :)
Men nu är i alla fall degen klar, som ska bli kanelsnurror om en stund, o jag har kunnat sätta mej ner här vid datorn o försöka knåpa ihop ett litet inlägg.

Igår åkte jag o Stina till Rottneros direkt efter jobbet o fikade hos AnnaA. Det var ju kanonväder igår o barnen lekte o härjade ute i solen, medans Anna o jag satt på altanen o drack kaffe. :) En helt perfekt eftermiddag!♡

Jordgubb-/blåbärssmoothie
Idag är jag ledig o det är skönt! Idag blir det en tur till badhuset (efter bullbak... ;) ) o direkt efter det så åker vi till bästa Linda o hälsar på vår lille Tofflan. DET ser vi fram emot!

Nu måste jag fortsätta o greja här, men jag återkommer senare.
Puss&Hej

Lillfisans frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar