torsdag 9 augusti 2012

Bra Torsdag!

Bra dag idag!
Jobbat, fikat med bästaste Emmy, promenerat med sötaste Chevy, hämtat ut paket o ätit en supergod torsdagsmiddag. :) Och det bästa utav allt- jag är ledig imorgon o behöver inte ha ångest över att jag som vanligt är vaken alldeles för länge på kvällen! Wohoo!
Nu har jag just gjort en beställning från H&M. Min allra bästaste bästis Anna ska ha bebis väldigt snart, så jag var in o gjorde en liten (hrrmm..typ.. ;) ) beställning till den lille. Det var sååå kul att kolla på alla söta små kläder! :) Och jag klickade hem jättegulliga små presenter.♥

Imorgon ska vi bara vara o ta dagen som den kommer o njuta av ledigheten! Annars så har det varit ganska mycket jobb den här veckan o en jobbhelg väntar oxå. Så imorgon ska det bli skönt med sovmorgon.

Nu ska jag hänga tvätten, plocka undan lite i sovrummet (det är någon som inte får ordning på alla jäkla kläder där inne o har det mesta utslängt på sängen....) o sen krypa ner under täcket!
Puss&GoNatt


Update: Nu vaknade lillfisan o kröp just ner i min säng, så nu blir det extra mysigt att krypa ner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar