söndag 12 augusti 2012

Bokat&Klart

Åh, va skönt att jobbhelgen är avklarad o att det är två veckor till nästa! :) Nu jobbar jag mån-tis, sen är jag ledig på onsdag o då blir det badhuset o ett besök hos Tofflan. Det ser vi verkligen fram emot!

Det blev lite ändrade planer angående Göteborg o Liseberg- vi åker nu på lördag istället!! Gött!
Jag kom på helt spontant igår att vi nog måste ta oss en tur dit o var helt inställd på att första helgen i september skulle passa bra. Men nej, det är ju tråkigt att vänta så länge! ;)
Så nu har jag bokat tågbiljetter o hotellrum till nästa helg. Vi åker dit på lördagmorgon o hem söndagkväll. Det ska bli jäkla kul o skönt att komma iväg en liten sväng. Eftersom jag känner att vi blev lite snuvade på min semester (p.g.a. dåligt väder m.m.........) så tar vi igen det nu! :)
Men vi kommer att börja vår semesterweekend i Fagerås redan på fredag! Där bjuds det på kräftkalas med övernattning o sen skjutsar bästaste Anna in oss till tåget på lördagmorgon. Så jag känner på mej att det kommer bli en heeelt perfekt helg! Och det är nog precis vad jag behöver just nu, efter flytt o renovering o dylikt.

Nu ska jag ta in tvätten som hänger ute, innan den blir fuktskadad. Sen blir det natta! Imorgon ringer klockan 05.20- piiiiip!

Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar