söndag 22 juli 2012

Jag e inte bitter! ;)

Livet är oförutsägbart. Det förändras o vänds stundtals upp&ner. Men på något konstigt sätt lyckas jag alltid att landa med fötterna på jorden igen o jag måste erkänna att den här senaste landningen har varit ovanligt lätt, med tanke på omständigheterna, o jag står stadigare än någonsin! Det känns som om efter 8 år kan jag äntligen andas ut o bara gå vidare.
Jag har en underbar dotter, ett fast jobb, världens bästa vänner & egentligen ett helt fantastiskt liv!

Bloggen har fått stå utanför allt som hänt den senaste tiden o jag kommer heller inte att dela några detaljer här. Men nu är jag tillbaka o kommer att blogga som vanligt framöver! :) Jag älskar min blogg o alla er som läser, o jag klarar mej inte utan denna dagbok.

Så nu börjar vi om, du & jag! Jag lägger handen på bröstet o lovar att bli en bättre bloggare från o med nu. Hoppas du kommer att fortsätta läsa, för jag kommer fortsätta skriva.

Men nu ska jag gå o lägga mej! Imorgon väntar en måndag fylld av jobb o vardag. :) Håll tummarna för att det inte regnar imorgonbitti- vi ska cykla till jobbet...

Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar