onsdag 25 juli 2012

Ååå Hej!

Tittar bara in en snabbis för att säga God morgon o önska er en fin dag! :)

Här är det ganska fint väder o riktigt varmt faktiskt, så idag ska jag börja måla altanen... Kanske inte det roligaste att göra en ledig dag, men jag måste åtminstone påbörja. Det går alltid lite lättare bara man börjat. Så det får bli dagens projekt! ;)
I eftermiddag var vi egentligen bjudna till Jojjo på lite kräftor, men jag ringde faktiskt nu o tackade nej.... Jag känner att det kan vara skönt att passa på att göra lite nytta nu när jag är ledig. Det är ju inte bara altanen, utan jag måste ju göra färdigt det allra sista inför tapetseringen i köket oxå. Så om vi ska göra något roligt i eftermiddag så får det bli här hemma eller i närheten. Jojjo bor ju liksom i andra sidan byn, så det tar en stund att gå dit... Jaja, nog om det! :)

Nä, nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe o sen ta med mej lillfisan o gå ut.
Hej på ett tag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar