söndag 10 juni 2012

Helgen..


Hej!
Har ni haft en bra helg?
Det har i alla fall jag! :)
Började helgen med en toppenkul personalfest på fredagen. God mat, gott att dricka o trevligt sällskap- precis som det ska vara! :) På lördagen var Henric iväg o hämtade vår nya båt (vilket tog heeeela dagen....) o lillfisan var på 4-års kalas hos sin kusin. Själv så passade jag på att ta en tur till solariet + en promenad på Sundsberget när jag var ensam. Sen hämtade jag Stina på kalaset o passade även på att få mej lite kaffe å tårta där. Lördagskvällen spenderades i soffan.
Idag har vi egentligen inte gjort så mycket, men det känns ändå som om det har varit fullt upp. Först på morgonen dök helt plötsligt H's föräldrar upp o skulle titta på båten, sen kom Fryk o Jane o ville även dom spana in den. Efter lunch satt vi o drack kaffe o då kom pappa. Han drack kaffe med oss o tittade på båten... ;) Sen på eftermiddagen var vi o köpte thaimat o åt här hemma. Vi skulle se på film o mysa lite hade vi tänkt. När vi ätit färdigt o satt o såg på filmen så ringde det på dörren, igen. Det var grannjäntan som ville leka med Stina. Och när hon kommit tillbaka hem så skulle vi fortsätta att se på filmen medans lillfisan duschade, men då dök H's pappa upp (igen) o skulle hämta en massa grejor som skulle till tippen. Så då var det bara att hjälpa honom med det. När vi äntligen lyckats se klart filmen, som för övrigt var riktigt bra, så var det läggdax för Stina o H var tvungen att åka till jobbet. Pust!
Så den här dagen försvann liksom...

Tråkigt när H måste åka på söndagen redan. Jag har blivit lite bortskämd med att han åker på måndagar nu ett tag, men idag var han tvungen att åka. :(

Slide_112_undersida.jpg--Men nu har jag i alla fall bokat en stuga på Orsa camping! -->
Det ska bli sååå skönt! Och det känns kul att ha något att se fram emot. :)
Jag kan inte fatta att den här veckan som kommer nu är den sista innan semester! Hoppas att vädret blir lite bättre bara..

Nu ska jag nätshoppa lite. Puss&Hej


Ps. Vi såg "En gång i Phuket" o den va skitbra. :) Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar