tisdag 5 juni 2012

God Kväll!

Jahapp, nu är det snart natt o jag har dragit igång tusen projekt... Det är såå typiskt!
Aaja, sova kan jag göra när jag är död eller nåt... ;)

Förutom att jobba idag så har jag hunnit med att handla, packat kläder, fika hos mormor&morfar, lagat middag+matlåda, bakat pizzabullar ( läs: rört till det så in i helvete i köket! ), tvättat o skurat badrum.
Just nu håller jag på o röjer undan baket, som förövrigt blev väldigt bra- återkommer med recept.
När jag är färdig med det måste jag tömma bilen som jag fyllt med diverse kartonger o kassar. Phew! Tur att det snart är semester! ;)

Imorgon är det återigen en röddag (vad är det för ett Satans påfund??!) o dagis är stängt. Det vill säga att lillfisan måste följa med mej till jobbet, det vill säga ett jäkla krångel. Nej, om ni frågar mej (som jobbar inom vårdyrket) så kunde vi avskaffa en stor del av alla röda dagar!
Nu tänker ni säkert; Jaa, men du får ju mer betalt när du jobbar en röd dag. Ja, det kanske jag får, en femma eller så mer i timmen. Wohoo!
Näe, nu får ni ursäkta! Jag är visst lite på hugget idag.... ;) Skyller på att jag missat sista avsnittet av Desperate houswives.

Nu ska jag fortsätta här. Hoppas ni har en fin tisdagkväll!❤ Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar