måndag 21 maj 2012

SOL !!

Jäklar vilket underbart väder!
Tittade på mätaren i köket (visserligen där solen ligger på nu) o den visade 34 grader för en liten stund sen. 34 grader!! NiCe!
Helt plötsligt känns inte semestern lika avlägsen längre... ;)

Gårdagen blev ganska stillsam, spenderades mestadels i soffan. Det var skönt med en slappdag efter ett riktigt party på lördagkvällen. Men frampå eftermiddagen kände jag att det var dax att lufta liggsåren lite, så vi tog en tur i forden.

Idag har jag jobbat. Efter att jag hämtat lillfisan på dagis så åkte jag hem o klippte gräsmattan. Skönt att äntligen få det gjort! Sen gjorde jag lite fler måsten o grejade hemma innan vi åkte ner till mamma&pappa. Jag skulle lämna bilen där till mamma o vi passade på att ta en fika där o lekte lite med dom supersöta kycklingarna. Dom hade blivit riktigt stora nu o var verkligen helt tama. När vi satt ute i trädgårdsmöbeln så hoppade dom upp i knät o ville kela. Sååå goa! :) Och jag gillar inte ens höns egentligen... ;)

Hönan Ellen

Mamma, Ellen & Allan
Kolla va söta!









Imorgon jobbar jag igen o efetr det ska jag höra med min mormor&morfar om Stina kan få vara där en stund på eftermiddagen. Linda kommer nämligen till Sunne o vi tänkte ta en promis.
Nu ska jag röja i köket, sen bli det natta. Puss&GoNatt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar