tisdag 29 maj 2012

Morrn morrn!

Det var skönt med lite sovmorgon, klev inte upp för ens vid 8. Jag var vaken en liten stund när Henric skulle åka imorse vid 5, men sen somnade jag om. :) Och nu sitter jag här vid datorn, äter yoghurt o dricker kaffe. Jag jobbar en kvälllstur idag, 15-21, så vi passar på att njuta av en lugn morgon. Stina ska vara på dagis klockan elva o efter det har jag tusentals grejor som jag ska hinna med innan jobbet. Jag har ingen barnvakt ikväll så lillfisan får följa med mej till jobbet sen (hämtar henne kl 17) o det ser hon fram emot. Jag kanske inte ser fram emot det riktigt lika mycket...men jag vet att det blir bra! :)

Dagens To Do list:
  • Klippa gräs (2?)
  • Handla mat
  • Packa köksgrejor
  • Långpromenad på Sundsberget
  • Tvätta
  • Städa Stinas rum


Jaaaa, vi får väl se vad jag hinner med. Kanske skulle ta o sätta lite fart?! Japp, så får det bli! Hoppa ur morgonrocken o slänga mej i duschen.
Hörs senare!! Tjing!




Bjuder på ett litet bildkollage. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar