måndag 16 april 2012

Måndag igen..

Men herregud, är det verkligen 4 dagar sen jag bloggade??!! Dagarna bara försvinner....

Helgen har varit jättebra! I fredags var vi till min mormor&morfar på middag tillsammans med mina föräldrar o moster. Det var supertrevligt! God mat o en massa vin, en riktig helkväll.
På lördagen tog vi det lite lugnt på förmiddagen o bara hade det mysigt hemma hos Henric. Vid lunchtid kom vi på att vi nog var lite sugna på McDonald'smat, så vi satte oss i bilen o drog ner till stan. Där blev det mat, lite shopping o helt perfekt helgtidsfördriv! ;) När vi kom hem så dök min pappa upp o hämtade lillfisan för en liten övernattning hos dom. Vi hade lite planer på att gå ut på lördagkvällen, fast det blev inte så. Men det var skönt att bara vara hemma i lugn&ro oxå! :)
På söndagen var vi ganska nöjda över att vi stannat hemma kvällen innan o fick en hel del vettigt gjort. På eftermiddagen åkte vi hem till mej, åt pizza o såg på film.

Mammas tjej!
Nu är det måndag o allt är tillbaka till vardag igen. Jag har jobbat 7-15 o lillfisan har varit på dagis.
Jaa, roligare än så blir det väl inte en måndag?! ;)

När vi kom hem så rullade vi köttbullar. Stina hjälpte mej o gjorde så fina köttbullar!
Hemrullat & blomkålsmos













Imorgon är det jobb igen o efter det skulle jag behöva ta en tur till soptippen.. Men vi får väl se vad vi hinner med! Den här veckan känns det som om det är fullt upp varenda dag...

# Jobb
# Kurs
# Föräldrarmöte
# Rensing av bil, innan verkstadsbesök på fredag.

Aaaja, det blir helt säkert bra!
Nu ska jag äta nåt o sen hoppa i säng. Lovar att återkomma imorgon. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar