fredag 6 april 2012

Långfredag!

Dåligt med inlägg nu igen...
Hinner liksom inte med allt. Aaja, nu är jag här i alla fall.

Lillfisan o jag är ensamma hemma hos Henric o har just äit frukost framför brasan. Supermysigt! :) Vi hänger nog här ett tag, sen måste jag åka hem o sätta på en tvätt innan det är dax att skjutsa Stina till farmor. Hon ska få påsklunch där, men jag måste tyvärr åka till jobbet. Det är nog den enda nackdelen med att jobba inom vården- man jobbar även storhelger. :(
Men ikväll får jag i alla fall jobba med bästa Emmy, så det blir säkert en bra kväll!

Annars så har det väl inte hänt så mycket under veckan.. Jag har mest jobbat. Känner att jag bara gör såna här skittråkiga inlägg nuförtiden...men jag har inget bättre att komma med just nu, tyvärr! Hoppas ni står ut med mej ändå?! ;)

Nu ska jag duscha. Puss

Mysfaktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar