måndag 5 mars 2012

Måndag

Måndag= ny vecka= nya tag!
Japp! Den här veckan ska det bli nya friska tag. Måste verkligen skärpa mej med träningen!! Igen..Det var aaaaldeles förlängesen jag var till gymmet nu....
Men det är lite svårt att få till någon tid till det, men nu ska jag i alla fall se till att det blir ordentliget med promenader. Första promenaden är redan inplanerad, imorgon med bästa Jojjo. Vi ska passa på medans barnen är på gympan. På onsdag ska jag försöka lura med mej min käre far på en långpromis, annars går jag själv när Stina är hos gammelmormor.
Mmmm, nu håller jag tummarna för att träningslusten ska komma tillbaka.


Kolla vilken härlig tulpanbukett
vi har på köksbordet!
I LOVE!
Idag har jag jobbat igen, efter en skön ledig helg. Efter jobbet hämtade jag lillfisan på dagis o sen åkte vi o fixade några ärenden på byn innan vi åkte hem. Nu har vi just ätit lite kvällsmat (rester från gårdagen) o lillfisan har just parkerat i soffan framför Bolibompa.
Jag ska fixa till ett inlägg med lite bilder från gårdagens barnkalas, återkommer strax.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar